Autoritatea Teritorială de Ordine  Publică
 
**ȘEDINȚE 2021**
 

29 iulie 2021, ora 14.30  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
        1. Informări privind activitatea desfășurată pe primul semestru al anului 2021 de către IPJ Dolj, IJJ Dolj, ISU Dolj, Poliția de Frontieră și Poliția Locală a Municipiului Craiova;
        2. Raport meteorologic pe primul semestru al anului 2021 și estimările meteorologice în perioada următoare.
        3. Diverse.
         - Convocator
        Raportul activităților desfășurate de IPJ Dolj în semestrul I 2021
        Raport privind activitățile desfășurate de Poliția Locală a Municipiului Craiova pe perioada 01.01.2021 - 30.06.2021
        Prezentarea raportului activității desfășurate la nivelul Serviciului Teritorial al Poliției de Frontieră Dolj în cursul semestrului I al anului 2021
iulie 2021  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:   
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”
         - Informare privind activitățile desfășurate de lucrătorii Poliției orașului Filiași în semestrul I 2021
29 iunie 2021, ora 14.30  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
        1. Informare privind desfășurarea alegerilor parțiale în județul Dolj;
        2. Informare privind circulația bicicletelor si trotinetelor, pe raza Municipiului Craiova.
        3. Diverse.
         - Convocator
iunie 2021  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:   
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Informare privind activitatea în anul 2020 a Centrului de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog – Dolj
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Informare despre activitatea Gărzii de Mediu – Dolj, în primul semestru al anului 2021
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”
         - Informare privind activitatea desfășurată de către Direcția Publică Comunitară de Asistență Socială a Municipiului Craiova
24 mai 2021, ora 14.30  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
        1. Informare privind activitatea desfășurată de Comisiile Atop în luna mai.
        2. Informare privind activitatea desfășurată în primul trimestru al anului 2021 de către IPJ Dolj, IJJ Dolj, ISU Dolj, Poliția de Frontieră și Poliția Locală a Municipiului Craiova.
        3. Diverse.
        • Informare privind îndeplinirea misiunilor specifice de către Inspectoratul de Jandarmi Județean Dolj în zona de competență în perioada Ianuarie – Martie 2021
        • Prezentarea raportului activității desfășurate la nivelul Serviciului Teritorial al Poliției de Frontieră Dolj în cursul trimestrului I al anului 2021
        • Raportul activităților desfășurate de IPJ Dolj în trimestrul I 2021
        • Raport privind activitățile desfășurate de Poliția Locală a municipiului Craiova pe perioada 01.01.2021-31.03.2021
        • Informare privind activitățile desfășurate de Inspectoratul pentru Situații de Urgență «Oltenia» al județului Dolj în trimestrul I al anului 2021
         - Convocator
mai 2021  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:    
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Raportul ISU Dolj privind activitatea desfășurată în primul trimestru al anului 2021
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Informare privind activitățile desfășurate de Poliția Locală a Municipiului Craiova pentru depistarea și sancționarea persoanelor fizice și juridice care aruncă deșeuri pe domeniul public
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”
         - Informare privind activitatea DGASPC Dolj
22 aprilie 2021, ora 15.00  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
        1. Informare privind activitățile desfășurate de Comisiile de lucru în luna aprilie.
        2. Informare privind activitățile planificate de către IPJ Dolj pentru prevenirea și combaterea infracționalității în perioada premergătoare și în timpul desfășurării sărbătorilor pascale.
        3. Informare privind activitățile planificate a fi desfășurate de către IJJ Dolj pentru menținerea și siguranța ordinii publice, precum și pentru prevenirea infracțiunilor în perioada premergătoare și în timpul desfășurării sărbătorilor pascale.
        4. Diverse.
        • Informare privind obiectivele întreprinse de BCCO Craiova pe linia prevenirii și combaterii criminalității organizate.
        • Analiza solicitării SC Piețe și Târguri Craiova cu privire la redeschiderea Târgului Craiova
        • Prezentarea inițiativei legislative privind modificarea Legii 218/2002 cu privire la ATOP.
         - Convocator
         - Foto
aprilie 2021  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:    
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Informare privind activitatea Poliției Locale în anul 2020
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Informare privind evoluția epidemiei de Covid 19 și măsurile luate pentru prevenirea și combaterea virusului, la nivelul județului Dolj
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”
30 martie 2021, ora 15.00  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
         1. Informare cu privire la temele discutate în cadrul ședințelor pe comisii din luna martie.
         2. Diverse
         - Convocator
         - Foto
martie 2021  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:    
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”
25 februarie 2021, ora 15.30  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
         1. Analiza și aprobarea Planului strategic anual cuprinzând principalele obiective ce trebuie îndeplinite de serviciul polițienesc și indicatorii de performanță minimali pentru anul 2021.
         2. Analiza și aprobarea Planului de activitate al comisiilor de specialitate din cadrul ATOP.
         3. Analiza și aprobarea Raportului privind activitățile unităților de poliție în anul 2020.
         4. Diverse (Analiza propunerii privind invitarea șefului BCCOC Craiova pentru a informa Atop cu privire la activitățile desfășurate în anul 2020 și măsurile propuse pentru prevenirea și combaterea criminalității organizate pe anul 2021)
         - Convocator
         - Foto
         - Plan strategic multianual (2020-2024) privind activitățile care se vor organiza și desfășura în cadrul Autorității Teritoriale de Ordine Publică (ATOP)
11 februarie 2021, ora 13.00  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:  
  
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”
28 ianuarie 2021, ora 15.00  A avut loc ședința ordinară cu următoarea ordine de zi:  
  
         1. Dezbaterea și aprobarea Planului Strategic Multianual 2020-2024, privind activitățile care se vor organiza și desfășura în cadrul ATOP, pe baza propunerilor formulate de fiecare comisie.
         2. Diverse
         - Convocator
         - Foto 1
         - Foto 2
22 ianuarie 2021, ora 11.30  Au avut loc ședințele comisiilor de specialitate, cu următoarea ordine de zi:  
  
         - Convocator Comisia I „Coordonare situații de urgență și pentru petiții”
         - Convocator Comisia II „Planificare, Stabilire și Evaluare a indicatorilor de performanță minimali”
         - Convocator Comisia III „Probleme sociale, standarde profesionale, consultanță și drepturile omului”

 

     
    Inchide